• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Veebikiri.ee

Majandus & elustiil. Koolitus

  • Et cetera
  • Majandus
  • Teated
  • Koolitus
  • Veebikiri külastab ja kiidab
  • FB uudisvoog:

Fazer Eesti turundusjuht: valge sai ei kao eestlaste toidulaualt veel niipea

23/10/2019 By Veebikiri

Fazeri esindaja sõnul on valge sai eestimaalaste toidulaual nii kaua, kuni tootjad suudavad sellesse vaheldust ja tervislikke komponente tuua. Ka Fazeri uudistoodete valikus on mitu pätsi, mis pakuvad konkurentsi klassikalistele valgetele saiadele.

„Kuigi klassikalised nisujahust pagaritooted on teatud tarbijarühmade kindlad lemmikud, näeme tarbijakäitumise põhjal, et pigem eelistatakse tervislike lisanditega pagaritooteid või muul moel rikastatud saiu ja otsitakse põnevamaid maitseid,“ tõdeb Fazer Eesti turundusjuht Riina Eedra.

Fazeri uudistoodete hulgast leiab selgi sügisel väikese vimkaga saiapätse, millel lisaks maitseelamusele on ka rohkelt kasulikke omadusi. Populaarsele keefirisaiale, mille koostisesse kuulub tervelt 13,2% kodumaist keefirit, on lisatud chia-seemneid ja jõhvikaid, mis annavad esmapilgul lihtsale valgele saiapätsile rohkelt toiteväärtust.

„Keefirisai on tarbijate poolt tõeliselt hästi vastu võetud, samuti on Fazeri Kristiine Prisma pagarikojas populaarsed just lisanditega pätsid, mistõttu otsustasimegi ka keefirisaia hapukate marjade ja väekate seemnetega täiendada,“ sõnab Eedra.

Populaarne Keefirisai on alates turule tulekust 2016. aastal tõestanud innovatsiooni saiatootmises, olles valgete saiapätside segmendis kõige ostetum lisandväärtusega saiapäts. Ka kogu valge saia kategooria näitab pagaritoodete turul kasvutrendi – eelneva 12 kuuga võrreldes on valgete saiatoodete müügikäive kasvanud tervelt 6% ning seda suuresti tänu lisandväärtusega toodetele.

„Sama trendi võib märgata ka Baltikumis, mis tähendab, et valge sai on endiselt au sees, kuid sel peab olema lisaks midagi unikaalset,“ sõnab Eedra.

Lisaks tervislike lisanditega keefirisaiale on uudisena Rösti tootesarjas Brioche röstsai, mille rikkalik koostis teeb korraliku kummarduse luksuslikule prantsuse köögile.

„Selle röstsaia inspiratsiooniks on klassikaline brioche, mille koostise alustalad on kvaliteetsed munad ja rammus võisisaldus. Need annavad röstsaiale iseloomuliku kohevuse ja suussulava tekstuuri,“ selgitab Fazeri turundusjuht. Et õhuline brioche on tuntud just hommikusöögi osana, soovitab Eedra ka Rösti Brioche’ile kaaslasteks näiteks soolakala pošeeritud muna ja avokaadoga või pasteeti viigimarjamoosiga, mis pakub meelierutavat soolase ja magusa kooslust. Magusaks katteks sobib suurepäraselt toorjuust moosi või värskete marjadega.

Foto: fazer.ee

Rubriik:Majandus Sildid:fazer, Riina Eedra

Primary Sidebar

RSS

Otsi:

CV

Töö

Market Data by TradingView

Toetamine

Anneta

sotsiaalmeedia

Veebikiri soovitab:

KOOLITUSED.EE
RAHAKRATT.ee
PILLERIINI AVALIK INTERNETIELU

RSS PILLERIINI AVALIK INTERNETIELU

  • Mere raamat
  • Juudit
  • Väljas söömine ongi ülehinnatud
  • keskdetsember
  • üks öölulla
  • PÖFF vol 3
  • Veel PÖFFi
  • Nädalavahetuse lõunaklassika
  • PÖFF: Isa
  • Klaasi ja plastikut

Sildid

1A.ee Anneli Salk CV e-koolitus Eesti Eesti Hotelli ja Restorani Personali Agentuur Eesti Pank EHRA etikett ettekandja Facebook fazer Gaz 21 HITSA hotell Innovatsioon juhtkiri kelner klienditeenindus kokk Kolumn Koolitus LG majandus majanduskasv müük peakokk personali valik rahandus renoveerimine restoran teenindaja teenindus toit Ton Karlos turism Turundus turunduskommunikatsioon töö tööpakkumine tööturg Vahur Kõrbe Valdo Vokksepp veebikiri Volga

Veebikiri.ee

privaatsuspoliitka avaneb klikkides siia ...

Footer

Toimetus

Reklaam

List

FB uudisvoog:

Copyright © 2021