• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Veebikiri.ee

Majandus & elustiil. Koolitus

  • Et cetera
  • Majandus
  • Teated
  • Koolitus
  • Veebikiri külastab ja kiidab
  • FB uudisvoog:

Avati uuenenud teeninduskontseptsiooniga Sõle tänava McDonald’s restoran

03/11/2016 By Veebikiri

03.11.2016 avati uuenenud teeninduskontseptsiooniga Sõle tänava McDonald’s restoran, mis on järjekorras juba kolmas, kus lisaks traditsioonilisele letist tellimisele on võimalik kasutada ka puutetundliku ekraaniga iseteeninduskassasid.

“Ma usun, et digitaallahendused on restoranisektori tulevikutrend, mis parandab märkimisväärselt klientide kogemust, mistõttu arendab ka McDonald’s hoogsalt seda suunda. Uus digitaalne kontseptsioon on tuttav juba neile, kes on külastanud meie uuenduskuuri läbinud Rocca al Mare ja Viru restorane. Nüüd on ka kõigil Sõle resorani külastajatel võimalus kogeda digitaalset tellimuslahendust,“ rääkis McDonald’s Baltikumi tegevdirektor Vladimir Janevski.

Tänu uuele lahendusele algab toitude valmistamine köögis alles siis, kui külastaja on tellimuse esitanud ning selle eest ka tasunud. „Tellitud toidu valmimisel saadetakse märguanne spetsiaalsele suurele ekraanile – nii teab külastaja, et tema eine on valmis ning ta võib sellele eraldi letti järele minna. Selliselt korraldatud süsteem aitab tõhustada märkimisväärselt köögi tööd ning võimaldab külastajatel saada 100% värske eine,“ selgitas Janevski.

Uuenenud teeninduslahendus loob külastajale mugavama ja vahetuma võimaluse menüüga tutvumiseks. „Oleme tähele pannud ka seda, et iseteeninduskassa julgustab inimesi rohkem katsetama ja tavapärasest erinevaid eineid proovima. Digitaalse ekraani kaudu saab igaüks menüüga omas tempos tutvuda ja avastada nii tooteid, mis seni on jäänud märkamata,“ selgitas Janevski digitaalse lahenduse eeliseid.

Tema sõnul on külastajad uue ja mugava teeninduskontseptsiooni kiirelt omaks võtnud. Möödunud aasta novembris kolmandik kõigist müükidest digitaalselt.

„Omajagu pakub see elevust just meie noorematele külastajatele, kes puutuvad digimaailmaga igapäevaselt rohkem kokku ning lastega peredele. Kliendid, kes on harjunud letiteenindusega, saavad seda senisel viisil ka edaspidi teha,“ selgitas McDonald’s Baltikumi tegevdirektor Vladimir Janevski.

Janevski kinnitusel plaanib McDonald’s 2017. aastal renoveerida ühtekokku viis restorani – Lasnamäe, Mustamäe ja Ülemiste restoranid Tallinnas ning Pärnu ja Narva McDonald’s restoranid. Kõigis renoveeritud restoranides hakatakse uuenduskuuri tulemusena võimaldama lisaks letiteenindusele ka iseteeninduskassadest tellimist.

Allikas ja foto: McDonald’s

 

 

Rubriik:Majandus Sildid:McDonald’s, Vladimir Janevski

Primary Sidebar

RSS

Otsi:

CV

Töö

Market Data by TradingView

Toetamine

Anneta

sotsiaalmeedia

Veebikiri soovitab:

KOOLITUSED.EE
RAHAKRATT.ee
PILLERIINI AVALIK INTERNETIELU

RSS PILLERIINI AVALIK INTERNETIELU

  • Väljas söömine ongi ülehinnatud
  • keskdetsember
  • üks öölulla
  • PÖFF vol 3
  • Veel PÖFFi
  • Nädalavahetuse lõunaklassika
  • PÖFF: Isa
  • Klaasi ja plastikut
  • Kõrvalistuja tähelepanekud
  • Viies “püsi-kodus”-nädal

Sildid

1A.ee Anneli Salk CV e-koolitus Eesti Eesti Hotelli ja Restorani Personali Agentuur Eesti Pank EHRA etikett ettekandja Facebook fazer Gaz 21 HITSA hotell Innovatsioon juhtkiri kelner klienditeenindus kokk Kolumn Koolitus LG majandus majanduskasv müük peakokk personali valik rahandus renoveerimine restoran teenindaja teenindus toit Ton Karlos turism Turundus turunduskommunikatsioon töö tööpakkumine tööturg Vahur Kõrbe Valdo Vokksepp veebikiri Volga

Veebikiri.ee

privaatsuspoliitka avaneb klikkides siia ...

Footer

Toimetus

Reklaam

List

FB uudisvoog:

Copyright © 2021

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega.NõustunLisainfo