• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Veebikiri.ee

Majandus & elustiil. Koolitus

  • Et cetera
  • Majandus
  • Teated
  • Koolitus
  • Veebikiri külastab ja kiidab
  • FB uudisvoog:

Turundus. Müük 1.3

10/05/2010 By Veebikiri

Infoväli, millest eelmise artikli lõpul põgusalt juttu oli, evib turundus- ja müügiprotsesside juures märkimisväärsest tähtsust. Tegemist ei ole liialdusega, sest iga arvestatava kampaania eelarve suuremaks kulukohaks on ja jääb teavituskulu. Õigesti kalibreeritud infoväli tagab kuluefektiivsuse, st vähendab tuntavat reklaamieelarvet. Selleks peab aga kliente tundma. Lihtsustatult saab väita, et 100% efektiivsuse võib tagada ka A4 formaadis mustvalge tekst kohaliku huvikeskuse seinal. Tegelikkuses ei ole kõik nii lihtne ja paljud, eeskätt alustavad väikeettevõtted on tänaseks avastanud Facebook`i, mida kasutab väidetavalt juba ca 200 000 eestlast. Viimane on hea ja ühtlasi halb näide infoväljast ning täpselt sihitud reklaamist. Hea selles mõttes, et riigi poolt pakutav tugi alustavatele ettevõtetele päädib tihtipeale kummaliste voldiku- ja messitoetustega. Ohukohaks tuleks lugeda aga nn middleman`i efekti, see tähendab, et hetkest, mil kliendid on harjunud teenust kasutama, muutub keskkond reeglina tasuliseks. Siin ei maksaks endale erilisi illusioone luua, suurimad sotsiaalsed võrgustikud – Orkut ja Facebook kuuluvad võimsatele meediakorporatsioonidele. Kasutajale võib aga taoline muudatus tulla aga väikese šokina, sest üldlevinud on väärarusaam, nagu oleks internetitooted seletamatul põhjusel tasuta. Eelmärgitud huvitava fenomeni juurde tuleme aga turunduskommunikatsiooni käsitlevate kirjutiste juures tagasi. Kel sügavam huvi, võiks ette tõtates uurida Microlilinki ettevõtmisi milleniumi paiku : )

Lõpetuseks oleks hea sedastada, et müügiprotsess koosneb neljast põhimõttelisest osategevusest. AIDA mudel:
– tähelepanu äratamine (attention);
– huvi tekitamine (intrest);
– omamissoovi ergutamine (desire);
– ostu sooritamine (action).


Valdo Vokksepp

Eesti Hotelli ja Restorani Personali Agentuur (EHRA) tegevjuht

http://www.ehra.ee

Foto: Flickr.com

Rubriik:Majandus Sildid:EHRA, müük, Turundus, Valdo Vokksepp

Primary Sidebar

RSS

Otsi:

CV

Töö

Market Data by TradingView

Toetamine

Anneta

sotsiaalmeedia

Veebikiri soovitab:

KOOLITUSED.EE
RAHAKRATT.ee
PILLERIINI AVALIK INTERNETIELU

RSS PILLERIINI AVALIK INTERNETIELU

  • Väljas söömine ongi ülehinnatud
  • keskdetsember
  • üks öölulla
  • PÖFF vol 3
  • Veel PÖFFi
  • Nädalavahetuse lõunaklassika
  • PÖFF: Isa
  • Klaasi ja plastikut
  • Kõrvalistuja tähelepanekud
  • Viies “püsi-kodus”-nädal

Sildid

1A.ee Anneli Salk CV e-koolitus Eesti Eesti Hotelli ja Restorani Personali Agentuur Eesti Pank EHRA etikett ettekandja Facebook fazer Gaz 21 HITSA hotell Innovatsioon juhtkiri kelner klienditeenindus kokk Kolumn Koolitus LG majandus majanduskasv müük peakokk personali valik rahandus renoveerimine restoran teenindaja teenindus toit Ton Karlos turism Turundus turunduskommunikatsioon töö tööpakkumine tööturg Vahur Kõrbe Valdo Vokksepp veebikiri Volga

Veebikiri.ee

privaatsuspoliitka avaneb klikkides siia ...

Footer

Toimetus

Reklaam

List

FB uudisvoog:

Copyright © 2021