Selles õpikus on vajalikku materjali nii kelneri- ja ettekandjaõpilasele kui ka ettevõtte juhile.
- Iseloomustatakse eri liiki restorane ning tutvustatakse kliendikeskse teenindamise üldpõhimõtteid.
- Vaadeldakse erineva suurusega restoranide organisatsioonilist ülesehitust.
- Tutvustatakse teenindajate ametijuhendeid ja töökohustusi.
- Antakse ülevaade saalitöö korraldusest, kelnerile esitatavatest nõuetest ning kelneritöö iseärasustest.
- Räägitakse eriteenindusest ning rahvusköökide iseärasustest.
- Raamatus on bankette ja peolaudu käsitlev osa ning baaritööd tutvustav peatükk.
- Lisadest saab teavet toiduvalmistamisel kasutatavatest mereandidest ning köögi- ja puuviljade kasutamise viisidest, kirjas on nimetuste vasted inglise, prantsuse, saksa ja soome keeles.
Õpik vastab majutamise ja toitlustamise erialade riiklikule õppekavale. Teenindamist käsitleva põhiosa puhul on arvestatud kelneri kutsestandardi nõudeid.
Autoritel Maie Kotkasel (Tallinna Majanduskool) ja Anne Roosipõllul (Mainori Kõrgkool) on nii erialase tegevtöö kui ka koolitamise pikaajalised kogemused.
Hind 235.00
Valdo Vokksepp, EHRA tegevjuht says
Leian, et käesoleva raamatu näol on üheltpoolt tegemist tõeliselt hea erialaõpikuga, mida vajab üheteviisi nii spetsialist, juht kui ka äriomanik. Rääkimata õppejõududest. Teisalt, arvan, et toitlustustusega seotud etiketiosa on suhteliselt ebamugav mõista, teadmata põhjus-tagajärg suhet. St. olen veendunud, et sellesse raamatusse kätketu on osa heast lastetoast. Ja et “Restoraniteenindus” peaks asuma kodusel raamaturiiulil, kusagil seal “Kalevipoja” ja “EE” vahel.
Head lugemist : )
Andres says
Hea raamat, sai isegi sellest õpitud!
Ooo says
Väärt raamat, jookide osas ka!