• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Veebikiri.ee

Majandus & elustiil. Koolitus

  • Et cetera
  • Majandus
  • Teated
  • Koolitus
  • Veebikiri külastab ja kiidab
  • FB uudisvoog:

Premia kasvatas jäätisemüüki pea viiendiku võrra

27/01/2017 By Veebikiri

Mullu ettevõtte 60. tegevusaasta täitumist tähistanud Premia Tallinna Külmhoone AS juhatuse esimehe Aivar Ausi kinnitusel võib 2016. aastaga igati rahule jääda, sest vaatamata kesiseks jäänud suvele suudeti jäätisemüügi käivet Eestis oodatud 10% asemel koguni 17,4% võrra kasvatada.

„Tõstsime müüki nii kohalikul tasandil kui ka eksporditurgudel ning suurendasime AC Nielseni andmetel oma turuosa Eestis tervelt 4%. Seega on Premia turuliidri positsioon jätkuvalt kaljukindel. Meie turule tulnud uued tooted ja Eestis juba legendistaatusesse tõusnud jäätisebrändide uued maitsed võeti ka külmal suvel väga soojalt vastu, seega julgeme uue aasta prognoosis olla juba väga ambitsioonikad,“ ütles Aus.

„Oleme seadnud endale ambitsioonika eesmärgi korrata 2017. aastal 2016. aasta tulemust ning kasvatada müüki veel 10%. Meie senine kogemus näitab, et head tooted ja müügitöö on siinkohal olulisemad faktorid kui soe suvi,“ kinnitas ta.

Tema sõnul annab optimismiks põhjust ka asjaolu, et jäätiseeksport Soome on juba täna möödunud aasta jaanuariga võrreldes hüppeliselt kasvanud.

„Tellimused Soomest mitmekordistusid pärast seda, kui põhjanaabrid tühistasid suhkrumaksu. Soomlased söövad eestlastest pea kaks korda rohkem koorejäätist ning Eesti jäätise kvaliteedikuvand on seal traditsiooniliselt väga tugev. Usume, et tänavune jäätiseeksport Lätti ja Leetu kasvab samuti,“ rääkis Premia juht.

Premia 2016. aasta suurim hitt oli taaskord „Vana Toomas“ vanillijäätis šokolaadiglasuuriga, uudistoodetest osutusid kõige edukamateks Eriti Rammusa uued koonusjäätised ning TV3 ülipopulaarse seriaali „Padjaklubi“ vaarikaglasuuriga vanillijäätis.

„Samuti läks sõltumata temperatuurinäidust hästi Väikse Tommi lehmakommi-maitselisel jäätisel ning koostöös 20th Century Fox filmistuudioga lansseeritud ekspordipotentsiaaliga Ice Age jäätisel,“ rääkis ettevõtte juht.

Tallinna Külmhoone alustas jäätisetootmist 1956. aastal, kui esimese jäätisetootena toodi turule plombiiri pulgajäätis. Tänaseni on tootmises 1980. aastal müügile jõudnud Regatt ning 80-ndate koolilaste lemmik Koolijäätis. Uuema ajastu kaubamärkidest on Premia sortimendis kõige populaarsem Eriti Rammus koorejäätiste sari, millele järgevad “Väike Tom”, “Vana Toomas” pulgajäätised, “Vau!” topsid, samuti Kaleviga koostöös loodud Mesikäpa jäätis ning limonaadiriiulist tuttav Limpa tegelaskujuga mahlajää. Premia Tallinna Külmhoone AS kuulub alates 2014. aastast rahvusvahelisel kapitalil põhinevasse Food Union gruppi.

Foto ja allikas: premia.ee

Rubriik:Majandus Sildid:Aivar Aus, Ice Age jäätis, Premia, Vana Toomas

Primary Sidebar

RSS

Otsi:

CV

Töö

Market Data by TradingView

Toetamine

Anneta

sotsiaalmeedia

Veebikiri soovitab:

KOOLITUSED.EE
RAHAKRATT.ee
PILLERIINI AVALIK INTERNETIELU

RSS PILLERIINI AVALIK INTERNETIELU

  • Väljas söömine ongi ülehinnatud
  • keskdetsember
  • üks öölulla
  • PÖFF vol 3
  • Veel PÖFFi
  • Nädalavahetuse lõunaklassika
  • PÖFF: Isa
  • Klaasi ja plastikut
  • Kõrvalistuja tähelepanekud
  • Viies “püsi-kodus”-nädal

Sildid

1A.ee Anneli Salk CV e-koolitus Eesti Eesti Hotelli ja Restorani Personali Agentuur Eesti Pank EHRA etikett ettekandja Facebook fazer Gaz 21 HITSA hotell Innovatsioon juhtkiri kelner klienditeenindus kokk Kolumn Koolitus LG majandus majanduskasv müük peakokk personali valik rahandus renoveerimine restoran teenindaja teenindus toit Ton Karlos turism Turundus turunduskommunikatsioon töö tööpakkumine tööturg Vahur Kõrbe Valdo Vokksepp veebikiri Volga

Veebikiri.ee

privaatsuspoliitka avaneb klikkides siia ...

Footer

Toimetus

Reklaam

List

FB uudisvoog:

Copyright © 2021

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega.NõustunLisainfo