Kodumaised broilerilihast grilltooted on eestimaalaste ostuvalikutes kõrgelt hinnatud, näitas Eesti ainsa linnulihatootja Talleggi jaaninädala müügiedu. Tänavuse jaaninädala staartoode oli fileešašlõkk jogurtimarinaadis.
„Talleggi grill-lihade müügimaht kasvas jaaninädalal koguni 16% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Edukas jaanimüük on selge indikaator, et broilerilihast grilltooted on kindlustanud väärika koha eestimaalaste grillmenüüs, pakkudes kerget vaheldust toekamatele lihatoodetele,“ rääkis Talleggi tooteid valmistava AS HKScan Estonia juhatuse esimees Anne Mere.
Grill-lihadest on Talleggi brändijuhi Triin Lõokese sõnul tarbijate absoluutseks lemmikuks juba aastaid olnud kerge fileešašlõkk jogurtimarinaadis ja nii ka sel aastal. „Juba klassikuteks muutunud toodete sekka lisandub igal hooajal hulgaliselt uudistooteid. Eestimaalased on uutele maitsetele ja kontseptsioonidele väga avatud ning valmis julgelt katsetama põnevaid maitsekooslusi, ära ei peljata ka pakendiinnovatsioone,“ rõhutas Lõoke.
„Näiteks tutvustasime varakevadel grill-lihade uut pakendit, kus liha on senise plastikämbri asemel pakendatud keskkonnasõbralikumasse sangaga kotti. Jaaninädal näitas, et uus pakenditrend on väga hästi vastu võetud – hinnatakse mugavust ja pakendi loodussäästlikkust,“ lisas Lõoke.
Lõokese sõnul näitas tänavune jaaninädal ilmekalt, et tarbijad eelistavad enim fileest grilltooteid, mida hinnatakse vähese rasva ning kõrge valgusisalduse poolest. „Samuti eelistatakse kintsulihast tooteid, mis sobivad hästi pehme ja mahlaka liha armastajatele ning mida on lihtne grillida kartmata, et liha võib kuivaks muutuda. Tarbijad on hästi vastu võtnud ka broilerifileest toorvorstid, mis pakuvad kergemat vaheldust sealihast toorvorstidele,“ selgitas ta.
Talleggi tooted kuuluvad AS HKScan Estonia tootevalikusse. AS HKScan Estonia on Eesti suurimaid toiduainetööstuse ettevõtteid, mis kuulub HKScan kontserni.
Foto: Tallegg.ee