01.03.10 algab terve märtsikuu kestev Hea Teeninduse Kuu, mille raames toimub mitmeid ettevõtmisi, teiste seas kampaania „Kiida teenindajat!“ ning parima teenindaja valimised. Kampaania kutsub klienti üles teenindajat kiitma ning hindama teeninduskohta soovitusindeksi abil.
Heateenindus.ee juhi Pille Pussi sõnul kutsub kampaania “Kiida teenindajat!” klienti üles kiitma teenindajat ning hindama teeninduskohta soovitusindeksi abil. “Indeks põhineb eeldusel, et head teenindust on inimesed valmis ka sõpradele soovitama. Lisaks teenindaja ja teeninduskoha ära märkimisele küsime kliendilt ka lihtsa küsimuse- kui tõenäoliselt soovitaksite seda ettevõtet oma sõbrale või kolleegile?“ selgitas Puss soovitusindeksi põhimõtet.
Märtsis toimuvad samaaegselt kolm teenindajate konkurssi, välja selgitatakse parim teenindaja Eestis ning eraldi ka Tallinnas ja Tartus. Konkursid toimuvad Heateenindus.ee veebikeskkonnas 4.-16. märtsini. “Usume, et läbi positiivse kogemuse tekib teenindajatel soov ka edaspidi paremat teenindust pakkuda,” märkis Puss.
Kõik kliendid üle Eesti saavad häid teenindajaid kiita internetis aadressil www.heateenindus.ee. Samuti on võimalik kiidusõnad edasi anda numbril 1182. Kuu lõpus saavad enim kiitust pälvinud teeninduskohad tunnistuse ja uksekleebise „Kliendid kiidavad”.
3. märtsil toimub Tartus teenindajatele mõeldud koolitus- ja motivatsioonisündmus Hea Teeninduse Päev. 25. märtsil on Hea Teeninduse Kuu pidulik lõpetamine Tallinna Raekojas.
Hea Teeninduse Kuu traditsioon ulatub aastasse 2003 ning selle läbiviija on Heateenindus.ee. Tänavune teeninduskuu saab teoks tänu peatoetajale Swedbankile, IT-partnerile MicroLinkile, Tartu linnavalitsusele, Tallinna Ettevõtlusametile ning meediapartneritele JC Decaux, Ekspress Hotline jpt.
Lisainfo:
Pille Puss
Heateenindus.ee juht
+372 56 659 910
pille@heateenindus.ee
www.heateenindus.ee