Pigem küll helistab ja kiidab – Cramo. Ehk siis, õppige turundajad – kuidas tehakse head turundust koos professionaalse klienditeenindusega.
- Esiteks, meeldejääv lühinumber 16661 ei ole peidus kodulehe viimsel alamlehel, vaid paikneb suurelt ja punaselt kohe veebi paremas ülaosas.
- Teiseks – kõne siirdub geograafiliselt lähimasse esindusse.
- Kolmandaks: vastab asjatundja. Mitte mingi assistendi kt vaid spetsialist. Suunamisi, muide, ei ole.
- Neljandaks – kui vastavat instrumenti loendis ei leidu – usutavalt esineb sellist juhust harva, sest tõsi ta on, me oleme ennegi ühte-teist laenutanud. Ühesõnaga – siis soovitatakse keerutamata pöörduda mõne konkurendi juurde. VAU! Ennenägematu tase, mille tegid väidetavalt kuulsaks IBM-i müügimehed varastel seitsmekümnendatel.
Foto: http://www.youtube.com/CramoVision