Edukate teenindusettevõtete turunduskulud on väiksemad, neil on rohkem püsikliente. Uue kliendi võitmine maksab aga teadupärast viis korda rohkem kui olemasoleva säilitamine.
Kes on püsiklient? Vastuseid sellele küsimusele, enam kui üks. Neist kõige otsekohesem arvatavalt väide, et püsiklient on sõltlane. Keegi, kes ei saa ilma teie teenuste või toodeteta kuidagi hakkama.
Kui nüüd sama vaatnurka leebemalt tõlgendada, võiks öelda, et püsiklient on keegi, kees toob teile meeleldi oma raha, kuid kellel on kindlasti mingi kindel erisoov või harjumus, millega peab kindlasti arvestama. Näiteks: kindel istekoht restoranis. Näiteks: teatudi värvilisand, mida ainult tema ostab. Näiteks: tava ilmuda ühel kindlal kellaajal jne. jne.
Foto: flickr.com