Turundus. Turunduskommunikatsioon 2.16

aprill 25, 2012 Turundus. Turunduskommunikatsioon 2.16 kommenteerimine on välja lülitatud

Akadeemilist rada mööda minnes peaksime praegu jõudma isikliku müügi ja reklaamini, seejärel rääkima mõne sõna avalikust arvamusest. Et käesolevate kirjutiste sihtrühmaks ei ole eksamikomisjon vaid mikro- ja väikeettevõtjad, teen pigem vastupidi ja võtan praegusega teemaks just avalikussuhted.

Suhtekorraldusel on mitmeid ja mitmeid definitsioone. Tänasel päeval tähendab see omamoodi paradoksi, nimelt on nähtus sedavõrd keeruline ja interdistsiplinaarne, et väga selget määratlust ei olegi. Küll võime sedastada, et public relations tähistab tänapäeval kõiki mõjutamisvorme, millega tegelevad professionaalsed palgatud kommunikaatorid mõne kliendi huvides, eesmärgiga luua temast soodne pilt ja seista vastu võimalikele negatiivsetele arusaamadele.

Võrdluseks fenomen, mida on defineeritud kui identifitseeritud tellija poolt kinni makstud mitteisiklikku kommunikatsiooni läbi massimeedia, et veenda või mõjutada mingit auditooriumit. Ehk siis reklaam.

On ju väike vahe?


Valdo Vokksepp

Eesti Hotelli ja Restorani Personali Agentuur (EHRA) tegevjuht
www.ehra.ee

Foto: flickr.com

Kommentaarium on suletud.