Robbie Williamsi sotsiaalmeediakampaania on Eesti uue turundusstrateegia avalöögiks

juuni 26, 2013 Robbie Williamsi sotsiaalmeediakampaania on Eesti uue turundusstrateegia avalöögiks kommenteerimine on välja lülitatud
Robbie Williamsi sotsiaalmeediakampaania on Eesti uue turundusstrateegia avalöögiks

Briti edukaima sooloartisti Robbie Williamsi fännikanalites algab homsest ülemaailmne sotsiaalmeediakampaania seoses tema 20. augustil Tallinnas toimuva kontserdiga, millest valmib “Take The Crown” turnee ainus ametlik kontsertfilm “Robbie Williams – Live in Tallinn”. Sotsiaalmeediakampaaniaga tuuakse Tallinna kontserdile 10 fänni ning filmi vaheklipid tutvustavad Tallinna ja Eestit. Koostööprojekt on esimene pääsuke Eesti tutvustamise uuest turundusstrateegiast, mille idee ja teostuse taga on Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) ja Tallinna linn. Kampaaniat rahastab EAS Euroopa Regionaalarengu Fondist.

Käesoleva aasta lõpuks valmib Robbie Williamsi Tallinna kontserdist DVD ja kontsertsalvestust levitatakse ka telekanalites. Seega jõuab Eesti Robbie Williamsi kanalites toimuva sotsiaalmeediakampaania, valmiva filmi ja kontserdi tulemusel vähemalt 32 miljoni inimese teadvusesse.

EASi juhatuse liikme Martin Hirvoja kinnitusel on koostöö Robbie Williamsiga näide EASi uudsest lähenemisest turismiturundusele, sest suurema tähelepanu võitmiseks on vaja luua nutikuse ja erilahendustega. „Lisaks tavapärastele kampaaniatele oleme otsustanud rakendada Eesti tuntuse tõstmiseks maailmas edaspidi rohkem Eestis toimuvaid kultuuri ja spordi tippsündmusi , samuti Eestist pärit rahvusvahelisi tähti, kelle sõnadel on fännide silmis kindlasti suurem kaal kui meie traditsioonilistes kampaaniates kasutatavatel sõnumitel. Siiski ei kao ka senine traditsiooniline lähenemine kusagile, sest see on hästi toiminud ning Eestit külastavate turistide hulk on aasta-aastalt järjest kasvanud, lihtsalt rõhuasetused muutuvad,” kinnitas Hirvoja. „Sel aastal loobume Londoni tavapärase lahendusega turismikampaaniast, selle asemel tahame viia Eesti koostöös Robbie Williamsiga 32 miljoni inimeseni üle maailma.”

Hirvoja sõnul on oluline märkida, et tuuri ainus kontsertsalvestus tehakse just Tallinna kontserdist, kuna algselt kavatses artisti tiim 2013. aasta salvestuse filmida kuulsal Wembley staadionil Londonis.

„Ma pole varem Eestis käinud ja ootan pikisilmi, et saaks Eesti iseseisvuse taastamise päeval oma kontserdi seal üles filmida,” ütles Robbie Williams oma pressiteates.

Koostöö suurimaks väärtuseks on võimalus reklaamida Eestit Robbie Williamsi sotsiaalmeediakanalites, kus näiteks ainuüksi Facebookis on Robbie Williamsil ametlikul fännilehel ligi neli miljonit jälgijat. Suur osa neist fännidest on pärit Eestile turismi mõistes olulistest riikidest nagu Suurbritannia, Saksamaa, Soome ja Läti. „Juba ainuüksi kontserdile endale on oodata mitukümmet tuhandet väliskülalist, kuid filmist loodame pikaajalist kasu – jõuab see ju miljonite televaatajateni üle maailma ning läheb üle maailma ka jaemüüki,” märkis Hirvoja, kelle sõnul on tegu kõigi aegade esimese korraga, kui maailmaklassi staari kontserdi ametlik salvestus Eestis tehakse ning ka ainukordne võimalus Eesti inimestele end maailma muusikaajalukku jäädvustada.

Facebookis toimuvas sotsiaalmeediakampaanias „Robbie Williams – Meet me in Tallinn” peavad fännid postitama kuni minutise videolõigu, kus nad selgitavad, mismoodi on Robbie Williamsi muusika nende elu mõjutanud. Neist 10 parima video autorit lennutataksegi Tallinna Robbie Williamsi kontserdile ning nad saavad kohtuda oma lemmikuga ja viiakse Eesti tuurile, kus nende tegevusi filmitakse Robbie Williamsi dokumentaalfilmi ja sotsiaalmeediakajastuste jaoks. Kontserdi otseülekandes, kontsertlindistuses ja DVD-l näeb ka kaadreid Tallinnast ja Eestimaast, sini-must-valgeid ja „Welcome to Estonia” logosid, mis jõuavad kampaania ja filmi vahendusel kokku vähemalt 32 miljoni vaatajani üle maailma.

Kampaania kuulutatakse välja Robbie Williamsi, visitestonia.com ja tourism.tallinn.ee kodulehtedel, Robbie Williamsi, Visit Estonia ja VisitTallinn Facebooki lehtedel, Robbie Williamsi kontol Twitteris ning otsepostitusena laulja e-listis. Kampaania eesmärk on tutvustada Robbie Williamsi sotsiaalmeediakanalites, kontserdi vaheklippides ning kontserdist valmival DVD-l Tallinna ja Eestit kui atraktiivset reisisihti, samuti saavutada visitestonia.com külastatavuse 25%-ne kasv kampaania perioodil. Videosid saab postitada 21. juulini ning 1. augustiks kuulutatakse välja kõik võitjad. Kampaaniast võivad osa võtta ka Eesti elanikud.

Robbie Williamsi kontsertturnee toimub 13 riigis, kokku annab ta 26 kontserti, mh Kopenhaagenis, Londonis, Münchenis, Amsterdamis.

Foto: wikipedia

Kommentaarium on suletud.