Premia kasvatas jäätisemüüki pea viiendiku võrra

jaanuar 27, 2017 Premia kasvatas jäätisemüüki pea viiendiku võrra kommenteerimine on välja lülitatud
Premia kasvatas jäätisemüüki pea viiendiku võrra

Mullu ettevõtte 60. tegevusaasta täitumist tähistanud Premia Tallinna Külmhoone AS juhatuse esimehe Aivar Ausi kinnitusel võib 2016. aastaga igati rahule jääda, sest vaatamata kesiseks jäänud suvele suudeti jäätisemüügi käivet Eestis oodatud 10% asemel koguni 17,4% võrra kasvatada.

„Tõstsime müüki nii kohalikul tasandil kui ka eksporditurgudel ning suurendasime AC Nielseni andmetel oma turuosa Eestis tervelt 4%. Seega on Premia turuliidri positsioon jätkuvalt kaljukindel. Meie turule tulnud uued tooted ja Eestis juba legendistaatusesse tõusnud jäätisebrändide uued maitsed võeti ka külmal suvel väga soojalt vastu, seega julgeme uue aasta prognoosis olla juba väga ambitsioonikad,“ ütles Aus.

„Oleme seadnud endale ambitsioonika eesmärgi korrata 2017. aastal 2016. aasta tulemust ning kasvatada müüki veel 10%. Meie senine kogemus näitab, et head tooted ja müügitöö on siinkohal olulisemad faktorid kui soe suvi,“ kinnitas ta.

Tema sõnul annab optimismiks põhjust ka asjaolu, et jäätiseeksport Soome on juba täna möödunud aasta jaanuariga võrreldes hüppeliselt kasvanud.

„Tellimused Soomest mitmekordistusid pärast seda, kui põhjanaabrid tühistasid suhkrumaksu. Soomlased söövad eestlastest pea kaks korda rohkem koorejäätist ning Eesti jäätise kvaliteedikuvand on seal traditsiooniliselt väga tugev. Usume, et tänavune jäätiseeksport Lätti ja Leetu kasvab samuti,“ rääkis Premia juht.

Premia 2016. aasta suurim hitt oli taaskord „Vana Toomas“ vanillijäätis šokolaadiglasuuriga, uudistoodetest osutusid kõige edukamateks Eriti Rammusa uued koonusjäätised ning TV3 ülipopulaarse seriaali „Padjaklubi“ vaarikaglasuuriga vanillijäätis.

„Samuti läks sõltumata temperatuurinäidust hästi Väikse Tommi lehmakommi-maitselisel jäätisel ning koostöös 20th Century Fox filmistuudioga lansseeritud ekspordipotentsiaaliga Ice Age jäätisel,“ rääkis ettevõtte juht.

Tallinna Külmhoone alustas jäätisetootmist 1956. aastal, kui esimese jäätisetootena toodi turule plombiiri pulgajäätis. Tänaseni on tootmises 1980. aastal müügile jõudnud Regatt ning 80-ndate koolilaste lemmik Koolijäätis. Uuema ajastu kaubamärkidest on Premia sortimendis kõige populaarsem Eriti Rammus koorejäätiste sari, millele järgevad “Väike Tom”, “Vana Toomas” pulgajäätised, “Vau!” topsid, samuti Kaleviga koostöös loodud Mesikäpa jäätis ning limonaadiriiulist tuttav Limpa tegelaskujuga mahlajää. Premia Tallinna Külmhoone AS kuulub alates 2014. aastast rahvusvahelisel kapitalil põhinevasse Food Union gruppi.

Foto ja allikas: premia.ee

Kommentaarium on suletud.