Juhtkiri. November 2009

november 9, 2009 Juhtkiri. November 2009 kommenteerimine on välja lülitatud

november
Kuidas iganes, teenindussfääri asjatundjatele on käesolev aasta olnud edukas. Ridamisi auhindu on noppinud, kui mitte öelda korjanud, baristad ja baarmanid. Rääkimata sommeljeedest. Hea aasta on olnud kelneritele. Küsime siinkohal – mis on selle põhjuseks? Ja vastame – kohe: eelnev majandustõus ja tõhusad toetajad. Küsimus on – kas teenindusala elukutsetel läheb sama hästi ka edaspidi. Ja vastame kohe: vaevalt. Majandustõus möödus enam kui 17 kuud tagasi ja see mida täna kogeme on kardetavasti pelk lainehari.

Nii saabki sedastada – selleks, et ühel või teisel kutsealal hästi läheks, peab lisaks stabiilsele majandusoludele tegutsema ka tugev kutseliit. Kes aga toetavad kutsliite, peale entusiastide ja üksikute äriettevõtete? Kas mõni riigi poolt rahastatav ametikool paneb õla alla? Võimalik aga vaadates teeninduserialade lõpetajate hõredaid ridasid – kahtlane.

Sel korral siis:

Persoon. Intervjuu Rävala Citypub`i juhataja, hr. Tarmo Viidingu`ga
Toode. Gurmeerestoran Korsaar: fantastiline aastalõpumenüü!
Toode. Loo ise oma minikampaania! Reklaami ennast läbi kolme erinäolise keskkonna!
Juhtkiri. November 2009
Majandus. Sony
Kolumn. Kolumnist Ton Karlos puhkab ja sel korral ei kirjuta midagi..
Toit. Mereannid safraniga
Kutse. Teeninduserialade hea aasta
Majutus. Hotellid loobuvad suuri kulutusi nõudvatest tärnidest
Sahinad
Innovatsioon. Kliendid ei oska hinnata asju, mida veel ei ole!
Ettevaatust, Volga! 12. osa
Muusika.PUŠKINI BALL

Foto: Flickr.com

Kommentaarium on suletud.